مرگ زن صاحب مغازه به دلایل نامشخص | قاتل شیشه‌ای بازداشت شد

جوانی۱۹ ساله و معتاد به مغازه خواربار فروشی که صاحب آن خانم ۵۵ ساله بوده مراجعه و به دلایل نامعلومی با وی درگیر و در ادامه با میله آهنی به سر آن خانم میانسال وارد کرده و از محل متواری شده است.
مرگ زن صاحب مغازه به دلایل نامشخص | قاتل شیشه‌ای بازداشت شد
کد خبر : ۵۹۳۲۱

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتلی که مواد مخدر از نوع شیشه مصرف کرده و زن میانسالی را به قتل رسانده بود، در کمتر از یک ساعت خبر داد.

سرهنگ سید علی میراحمدی گفت: صبح امروز برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در شهرستان دامغان مبنی بر اینکه در یکی از محلات شهرستان، خانم میانسالی بر اثر ضربه میله آهنی به قتل رسیده است، به سرعت ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور سریع پلیس در محل و انجام تحقیقات میدانی، مشخص شد جوانی۱۹ ساله و معتاد به مغازه خواربار فروشی که صاحب آن خانم ۵۵ ساله بوده مراجعه و به دلایل نامعلومی با وی درگیر و در ادامه با میله آهنی به سر آن خانم میانسال وارد کرده و از محل متواری شده است.

سرهنگ میر احمدی با اشاره سرعت عمل پلیس در شناسایی متهم افزود: در کمتر از یک ساعت قاتل فراری که دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر از نوع شیشه بود در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان تصریح کرد: تحقیقات در رابطه با علت و انگیزه قاتل در درست بررسی است و به محض مشخص شدن موضوع نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: سایت جنایی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر